2 september 2018

3 september 2018 - Wörth an der Donau, Duitsland

Vanaf Wiesent tegen negen uur vertrokken. Vrij snel de Donauradweg gevonden. Koud en tot een uur of 12 dreigend maar geen regen. Vanaf Deggendorf begint het te regenen en niet zo'n beetje ! Lol gaat er zo wel vanaf. Via mijn app Bett & Bike een hotel gevonden in Windorf voorbij Vilshoven. Om 3 uur 's middags aangekomen en eerst mijn fiets weg gezet. Wordt hoog tijd om hem een sopje te geven ! Hete douche om weer op temperatuur te komen en rond half zes het restaurant maar ingedoken. 's avonds nog wat mailtjes en belletjes gedaan. Morgen nog 65 km naar Joseph en Sissy. Toch wel blij dat ik tot hier ben gekomen. Zit vlak voor Passau dus mijn test van de afgelopen week lijkt geslaagd. Morgen gaan we de balans opmaken. Kan ik volgend jaar op de fiets via Belgie en Frankrijk naar Malaga ? Vanaf afgelopen dinsdag in ieder geval ruim 600 km gereden met 2.450 hoogte meters. Klaar voor de finale. Houd jullie op de hoogte !

1. Frans en Waltraud:
    3 september 2018
    Die 65km naar Sissi dat is toch ein fluitje voor een cent, voor je. Vindt heel stoer van je. Houd vol. Groetjes Frans en Waltraud. Ps mooie verslagen
  2. Marcel & Nicoliene:
    3 september 2018
    Hoi Piet.
    Nog een “stukje” en dan voor deze uitdaging de eindstreep.
    Alvast goede reis.
    Knap werk hoor !!!!

Groetjes Mars & Niek
  3. Niek yp:
    5 september 2018
    Piet,
    Als patiënt, die de godganse dag in zijn nest ligt, ben ik best trots op jou. Fiets ze !!!!,
    Groet,
    Niek
  4. Jan willem:
    5 september 2018
    Hoe was en voelde je aankomst Piet?