1 september 2018

2 september 2018 - Hillegom, Nederland

Vanuit Kipfenberg om 9 uur gestart en gelukkig droog. Via Kinding, Dietfurt en Riedenburg naar Kelheim. Hoera, geen Altmuhltal meer maar de Donau bereikt ! Nog 30 km en dan ben ik in Regensburg. Een kilometer of 15 voor Regensburg koffie en een stukje taart en toen ging het fout. Van de route afgeweken en Donau pleite, gps op hol maar uiteindelijk toch weer op een weg richting Regensburg. Hele stad doorkruist en weer langs de Donau Radweg. Batterijen van de fiets beginnen angstig leeg te raken en het plan om in Donaustauf te slapen gaat niet door. Alles gesloten, met urlaub dus op het laatste beetje stroom een gastenzimmer gevonden in Wiesent, 3 km voor Worth. Nog 7 km in de accu's dus het laatste stuk met samengeknepen billen gereden. Prima kamer bij enthousiaste mensen en op 70 meter in een gasthaus lekker gegeten. Morgen, zondag naar Passau. Misschien maandag avond op mijn bestemming bij Joseph en Sissy ! Ik schrijf op zondagmorgen om een uur of half zeven en zo te zien is het droog.De grote finale komt er aan ! Houd jullie op de hoogte.