28 augustus 2018 - Miltenberg, Duitsland

Miltenburg oude stadspoort Na 9 uur slapen om 7 uur opgestaan en na de gebruikelijke   ceremonie om 9 uur op de fiets, Bij de pont even gewacht en   toen de Main over gestoken,Bij Aschaffenburg weer terug   naar de andere kant van de Main. Inmiddels prachtig weer en   met een graadje of 25 in Miltenberg terecht gekomen. Een   jaarfeest dus niet echt leuk. Te veel mensen, te veel lawaai   dus maar gauw mijn hotelletje ingedoken voor een hap en een   slok. Wel internet dus kan ik mijn reisblog bijwerken ! Foto's lukt nog niet helemaal maar die houden jullie tegoed ! Al doende leert men! Inmiddels foto's geplaatst.

Hoogteprofiel 1

Morgen een zware dag want dan ga ik van 100 naar 400 meter hoogte ! In de toer de France een fluitje van een cent maar voor mij toch een leuke test ! Vertel morgen wel hoe het gegaan is.Ga er wel vanuit dat ik morgen over een internet verbinding beschik.Voor nu veel plezier en hopelijk tot morgen !

Pontje bij Aschaffenburg

1. Carla van der Zwet:
    Suc6 Piet xx
  2. Hans:
    28 augustus 2018
    Lekker bezig Piet!! Geniet ervan het is je gegund.
  3. Jacques van den berg:
    goed bezig jonguhhhh
  4. Jan willem:
    28 augustus 2018
    De batterij op je fiets tilt je wel over de bult van 400 mtr hoog.
    Fluitje van een cent, toch?
    Heb je ook een dienblad op je stuur voor een stukje kaas en wijntje onderweg?
  5. Marcel & Nicoliene:
    28 augustus 2018
    Hoi Piet. Fijn om te horen dat het goed gaat. Sterkte morgen met de beklimming. Groetjes van ons
  6. Rob Drenth:
    29 augustus 2018